the luckiest girl on the planet ♥

Tell me something I don´t know
Tell me something I care about
 
Den här helgen är äntligen här - JAG HAR LÄNGTAR SÅ OBESKRIVLIGT SJUKT JÄTTE MYCKET!! Det är så mycket kul som kommer hända. Sagt det hundra gånger och kommer säga det igen, jag älskar mitt liv. Jag har väldigt mycket saker jag ska försöka hinna med idag. Vem kom på att dygnet ska ha 24 timmar? Kom igen hur tänkte ni där. Jaja det är ju fredag, hell yeah! Lite av sakerna jag ska göra idag..
 
• Köpa ett par skor och svarta jeans. Som jag aldrig kommer hitta nått som jag gillar..
• Rida Hazy
• Åka hem till pappa för han har lovat att bjuda mig på lunch, sen har han tydligen fått två katter i en månad som ska passas?! Måste ju kolla om dom är söta eller inte haha..
• Packa, städa, duscha osvosv...
• Träffa lite folk
• Åka hem till Sanna, Patricia kommer dit senare och sover där wiho!!



Det bästa idag är ju att min typ drömjacka är påväg hem till mig. Det kan tyvärr ta en månad innan den kommer, men lätt värt det! En rosa fluffig jacka är liksom värt att vänta på ♥
 


Kommentarer

Innan du kommenterar:
- Ja jag (Patricia) gör designer men det kostar en slant, läs mer HÄR!
- Inga elaka kommentarer!!! (vi har era IP-adresser!)


Postat av: Amanda

Kan du inte göra en video när du gör en sen hårknut eller vad man ska säga det som.. tyckte den var väldigt fin och jag själv får aldrig till sånna :)

Svar: visst haha :D
ZMURFS

2012-11-30 @ 21:21:15
Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: