Dagens Ridpass!

Red först lite dressyr på Hillary i ridhuset. Hon kändes lite stel men det är ju inte så konstigt med tanke på att hon har vilat ganska så mycket den senaste tiden. Efteråt red jag ektion för Malin på Piccolo. Det var hoppning och jag har ju aldrig hoppat bana på honom bara enstaka hinder en gång så jag tyckte det gick bra :D Men han kändes ändå lite osäker och ville bromsa in sista språnget mot hindrena. Men jag kom på hur jag skulle göra och då hoppade han jätte bra! :)

En liten film från idag:



Kommentarer

Innan du kommenterar:
- Ja jag (Patricia) gör designer men det kostar en slant, läs mer HÄR!
- Inga elaka kommentarer!!! (vi har era IP-adresser!)


Postat av: Fanny

Den går inte att se.. Står att den har blockerats.:(

2012-10-31 @ 10:25:50
Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: