A goal without a plan is just a wish

Var en snabbis till Västerås idag ju! Jag fick med mig två linnen och nå småsaker. Men jag dör vad mycket jätte fina saker det finns, jag får ju ångest över att jag är så fattig haha. Jag är ju specielist på att göra av med mest pengar på kortast tid. Mat, kläder, fika, kläder, mat, kläder, fika, tåg osv det är ju det jag lägger mina pengar på haha. 



Vad tycker ni? ;)





Jag var tvungen att ta kort på mina as coola high-five vantar jag köpte för nån dag sen, istid :love:
 

Kommentarer

Innan du kommenterar:
- Ja jag (Patricia) gör designer men det kostar en slant, läs mer HÄR!
- Inga elaka kommentarer!!! (vi har era IP-adresser!)


Postat av: Amanda

åh, vilka fina kläder!
var köpte du vantarna? fett coola :) puss sötnos

Svar: monki! :D
Patricia Björkman

2012-09-30 @ 22:38:27
Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: