FRIDAYYYYY!!!!

DET ÄR BARA HELT GALET VAD JAG HAR LÄNGTAT EFTER HELG!! Jag trodde faktiskt att jag skulle få sova ;( Men nej såklart inte, dum tanke haha. Tusentrettioelva saker att göra och alldeless för några timmar. Men det blir säkert jätte bra som vanligt! Jag och Sanna ska spela in svaren på min frågestund idag också, ÄNTLIGEN!
 
Idag har vi världens bästa dag. Tre lektioner tror jag, sen slutar vi klockan tre eller nått åt det hållet. Då åker jag direkt hem till Sanna med tåget från skolan. Inte träffat henne på hur länge som helst några dagar egentligen haha men det känns ju lite som en evighet. Det kommer bli hur kul som helst, vi styr upp fredagen riktigt bra om jag får säga det själv :thumbup:
 
På lördag ska vi in till Västerås och handla kläder! Nu är det så där igen, full garderob inget att ha på sig. Men framförallt verkligen inga pengar haha, jag har lite som ja garanterat kommer handla helt slut på. wöö!! :D Åker hem på kvällen, jag har morgonen i stallet på söndag = självmord. Jag kommer gråta blod, skrika och vilja dö eller något. Haha nej, men åh blir trött bara av att tänka på det. Sliten tjej redan nu, lever på alvedon. Jag ska hinna rida både lördag och söndag, och åka tillbaka till Västerås på söndag kväll för jag orkar verkligen inte gå upp tidigt för att åka buss till skolan på måndag. Finns inte ens med i tanken! 
 
Det är ungefär min helg, lite andra saker som händer också ;) Men det blir nog jätte kul! 
 


Bilden man blir dumihuvvet av.. haha!

 

Kommentarer

Innan du kommenterar:
- Ja jag (Patricia) gör designer men det kostar en slant, läs mer HÄR!
- Inga elaka kommentarer!!! (vi har era IP-adresser!)


Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: