Stalljour, love my life!!!

Jag har stallet NU buhuhu ;( Vill bara sätta mig ner och gråta nästan. Haha jag är sjukt jätte jätte trött. Jag ska vara i stallet om en halvtimme, längtar inte. Nej jag låter jätte negativ, de blir säkert jätte kul om några timmar. Nu är de lite självmordstankar på g. Jag ska rida Hazy idag också, det är lixom galet att jag längtar as mycket till det. Bästa ponny :love: Nej nu svammlar jag bara, skrattar åt svampbob och nu ska jag åka. Hejdåå!


Made my day, älsklings svampbob ♥

 
 

Kommentarer

Innan du kommenterar:
- Ja jag (Patricia) gör designer men det kostar en slant, läs mer HÄR!
- Inga elaka kommentarer!!! (vi har era IP-adresser!)


Postat av: Evelina

när kommer nästa del av zmurf akuten??

Svar: så fort som möjligt ;) !
Patricia Björkman

2012-09-30 @ 17:11:53
URL: http://evelinakung.devote.se
Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: