Hoppträning!

Idag har jag hoppträning för Carina så alldelles snart ska jag åka ut till stallet och bygga fram lite hinder. Idag ska vi hoppa utom hus för första gången för iår och jag är lite orolig över om jag verkligen kommer kunna hålla mig kvar haha. Hon brukar var lite överlycklig första utomhus träningen på året så det kan bli någa små glädje skutt haha. Tar med mig min kamera så Patricia skulle filma lite och ta några kort så det kommer upp senare :)

https://fbcdn-sphotos-a-a.akamaihd.net/hphotos-ak-prn1/76564_500062296685510_249329160_n.jpg


Kommentarer

Innan du kommenterar:
- Ja jag (Patricia) gör designer men det kostar en slant, läs mer HÄR!
- Inga elaka kommentarer!!! (vi har era IP-adresser!)


Postat av: Alwa

Hej! ni har en toppen bra blogg! Men såg i ett inlägg, att du ville börja hoppa mera, så du kunde ha dom fina kavajerna, men varför börrjar du inte tävla med Hillary? :) Svara gärna i ett inlägg!

2013-04-25 @ 07:56:57
Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: