Valborg

Hej alla goa och glada!! Jag är lite off här på bloggen men tror alla bloggare har perioder ;-) huvudsaken är att ni vill stanna ändå för jag lovar att skärpa mig snart! 

Idag är det valborg. Som många säger: ungdomarnas kväll. Hoppas ni sköter er ikväll kompisar ;-) Jag ska i alla fall vara här i Västerås på tjejmiddag med några kompisar och så övernattar jag. Så ikväll är ridlektionen avbokad och Clara rider Celine. Tråkigt för då missar jag hoppningen :( Hehe!

Vad ska ni göra idag? 


Kommentarer

Innan du kommenterar:
- Ja jag (Patricia) gör designer men det kostar en slant, läs mer HÄR!
- Inga elaka kommentarer!!! (vi har era IP-adresser!)


Postat av: anonym

Hej. Jag har bara en liten snabb fråga som jag nog inte är själv om att vilja ha svar på. Hur blir det nu? Ska Clara köpa Celine eller ska hon bara vara fodervärd på henne? Tacksam för svar i inlägg :)

2013-05-01 @ 22:17:42
Postat av: Ida

Hej hopp. Jag har en fråga till dig Patricia. Jag undrar om du tycker Clara rider bra. Har Celine ändrats mycket efter att hon börjat rida henne?

2013-05-01 @ 22:19:16
Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: