Bästa kommentaren på länge

ÄNTLIGEN en läsare med lite vett i huvudet som faktiskt tycker som jag ;) Drömmer ju fortfarande om min rosa Kingsland kavaj att ha på dressyrtävlingarna i framtiden.. Men tyvärr ska jag hoppa i marinblått och guld ikväll, bara för bilderna ska matcha lite till vår nya design. Jag lovar, ni kommer få se han i rosa vare sig ni vill eller inte. Men de ska aldrig gå så långt så jag sätter en rosa diamant rosett i hans pannlugg haha..

Här hittar ni den enda som har lika bra smak när de gäller rosa som mig.





vendelanamn_512b50969606ee01f8d19644-1
 

Kommentarer

Innan du kommenterar:
- Ja jag (Patricia) gör designer men det kostar en slant, läs mer HÄR!
- Inga elaka kommentarer!!! (vi har era IP-adresser!)


Postat av: Densuälskarmestivärlden

Mörkrosa passpoaler/detaljer absolut, helt rosa nej, bara nej.

Svar: ska köpa de och en rosa kavaj bara så du vet
ZMURFS

2013-08-22 @ 15:29:51
Postat av: Denduälskarmestivärlden*

*

2013-08-22 @ 15:30:18
Postat av: Jacob

Hej!
Jag håller på med designen till min blogg och tycker att din var sjukt snygg! Jag undrar vilket grundtema du använder till den här bloggen? Jag vet att det går att köpa designer men det ända jag undrar är som sagt grundtemat.
Tacksam för svar, kommentera gärna eventuellt svar på min blogg :)

//Jacob

2013-08-22 @ 15:36:33
URL: http://jacobtilly.blogg.se
Postat av: Jag

Såg just hillarys annons höll på och börja seriöst :'( jag ÄLSKAR den ponnyn och om jag hade Haft pengar och kunskap on det hade jag lätt köpt! *en som halv gråter på toa nu*

2013-08-22 @ 19:23:59
Postat av: Vanessa

Rätta takter! :D

Svar: hahah helt rätt!!
ZMURFS

2013-08-23 @ 07:04:39
URL: http://russetville.webblogg.se
Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: