Dagens Ridpass

Måste bara börja med att säga hur mycket jag hatar att cykla! Cyklade till stallet idag och det är uppförsbacke nästan hela vägen och det brukar inte vara så jobbigt men idag blåste det som jag vet inte vad. Hade världens motvind hela vägen till stallet och jag ville bara hoppa av cykeln och kasta den i diket sen gå hem och gå och lägga mig igen haha.

Men i alla fall, red bara jätte kort idag och joggade lite. Jag var helt slut verkligen för jag har haft fullt upp hela dagen och min hemska cykletur gjorde ju inte saken bättre. Men gjorde lite lösgörande, försökte få henne i en låg rund form och hon var super fin. Gjorde lite öppnor och skänkelvikningaroch det gick också jätte bra. Måste ta med nån till stallet som kan ta lite nya bilder på mig och Hillary innan sommaren är över. Men här är en ur kass mobil bild från idag iaf haha ;)


 
 

Kommentarer

Innan du kommenterar:
- Ja jag (Patricia) gör designer men det kostar en slant, läs mer HÄR!
- Inga elaka kommentarer!!! (vi har era IP-adresser!)


Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: