Det har blivit lite skillnad //

Jag känner sån skillnad för varje gång jag rider Simba. Jag har bara ridit han ordentligt väldigt få gånger, ridit mer ut och det blir inte riktigt samma sak även fast man rider dressyr. Det blir som att en månad med dom hästarna jag haft går på ett halvt ridpass med han. Första bilden är tagen när jag rider fram igår, den andra är från första gången jag rider han, i slutet av juli.

När jag red igår sista tiden vad jag helt extas över att det faktiskt gick att rida med små hjälper, allt funkade och det var bara jätte kul. Jag ska ha han helt själv ett tag framöver från och med nästa vecka, ska bli kul att se efter det när jag förmodligen har ridit in mig ännu mer på han. :D





Att jag inte kan sträcka på mig för jag är så spänd vet jag om, jobbar på det och det blir bättre :D

vendelanamn_512b50969606ee01f8d19644-1
 

Kommentarer

Innan du kommenterar:
- Ja jag (Patricia) gör designer men det kostar en slant, läs mer HÄR!
- Inga elaka kommentarer!!! (vi har era IP-adresser!)


Postat av: Evelina

Fina ni är :))

2013-08-22 @ 17:49:19
URL: http://ishast.blogg.se
Postat av: Lowa

Man ser en väldigt tydlig skillnad! :)

Svar: ja :D
ZMURFS

2013-08-22 @ 21:08:10
URL: http://fldressyr.blogg.se
Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: