I want a relationship like in the movies

Börjar med att undra liiiite om det är något fel på Horseworlds "mest besökta bloggar lista", vi är fortfarande på plats fem. Eftersom vi har bytt plattform och blogg kan ni ju lista ut själva hur lite besökare vi har där. Mycket konstigt. Vad jag minns skulle den uppdateras hela tiden, och jag råkar veta att en av dom som är under oss har några hundra mer unika än vad vi någonsin hade på den bloggen. Skumt.. ;) Om någon har en bra förklaring på det, tell me!

Idag börjar jag elva och slutar två, våran sista lektion är inställt. Perfekt! Jag ska ju hoppa Simba för första gången på en träning idag. Spännande ska det bli. Jag har faktiskt inte hopptränat sedan i början på 2012, ja ni förstår hur länge det är. Men jag tror det ska gå bra ändå. Hoppade han några språng när jag provred och de gick bra, men inte mer haha. Hört av en av tränarna där att han ska vara väldigt ärlig på hinder, något jag tycker är super kul. Kameran är laddad, bilder och film när jag kommer hem.

Men innan det ska jag hänga lite med naturkunskapen och litteratur i skolan.. 
 


vendelanamn_512b50969606ee01f8d19644-1
 

Kommentarer

Innan du kommenterar:
- Ja jag (Patricia) gör designer men det kostar en slant, läs mer HÄR!
- Inga elaka kommentarer!!! (vi har era IP-adresser!)


Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: