Wilma red Hillary idag!

Idag red min kompis Wilma Hillary och det gick hur bra som helst så hon ska börja ta hand om Hillary på måndagar. Hon har ju ridit henne några gånger förut men idag tror jag det var första gången som hon hoppade med henne men det gick super bra. Jag tycker dom passar hur bra som helst tillsammans :D Skulle tagit nått kort på dom kom jag på nu men tänkte inte alls på det haha. Wilma och jag har känt varrandra bokstavligt talat hela livet haha, våra familjer känner varrandra så vi har lixom vuxit upp tillsammans. Det är alltså inte Wilma som jag var hemma hos i helgen utan det här är en annan Wilma haha.

Men i alla fall jag tror det kommer bli super bra och jag skrev bara nu så ni vet i falla jag skriver nått om dom nån gång så ni inte blir helt förvånade helt plötsligt haha! :D

 


 

Kommentarer

Innan du kommenterar:
- Ja jag (Patricia) gör designer men det kostar en slant, läs mer HÄR!
- Inga elaka kommentarer!!! (vi har era IP-adresser!)


Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: