Igår

Dagen igår spenderades alltså tillsammans med Sanna och Louise i Västerås. Jag köpte två sjalar och två bikini toppar. Kan visa bild imorgon om det finna önskemål. Sen strosa vi runt i massa affärer bl a på Scorett så fastnade vi och provade tusen olika skor bara för skoj skull. Jag hittade mina drömskor. Ett par POLO Ralph lauren.

Sen på kvällen tog vi ett dop i Louise jacuzzi och snacka massa skit som vanligt. Underbara kompisar! Och sen på kvällen kom Vendela och jag sov kvar som Sanna tillsammans med Vendela då. Så bloggtrion var återförenade ;-) haha och jag ställde mig och stekte bananplättar till de stackars barnen.

En mycket trevlig dag!

Drömskor!!!!

Fikapaus på Espresso house

Skoprovning på Scorett. Dö snygga skor!

Jag vill ha! 

Coola brudar ;-)


Kommentarer

Innan du kommenterar:
- Ja jag (Patricia) gör designer men det kostar en slant, läs mer HÄR!
- Inga elaka kommentarer!!! (vi har era IP-adresser!)


Postat av: Andrea Nilsson

var gärna med i vecknas blogg hos http://andreanilsson.blogg.se/

2013-02-28 @ 21:17:32
URL: http://andreanilsson.blogg.se/
Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: