Sanningar om Patricia

Några saker ni kanske inte visste om mig:
  • Jag älskar att titta på vackra fotografier. Det inspirerar mig jätte mycket. Jag älskar Nevnarien. Hon tar super fina bilder. Jag vill oxå ha en sån dyr och bra utrustning och kunna ta sånna fina bilder.

  • Jag kommer inte tävla på hela året. Det är mitt första tävlingsfria år på tre år. Kommer bli jätte konstigt.Men jag ska följa med Sanna på tävlingar så jag i alla fall får komma iväg.

  • Jag är hungrig hela tiden. Senaste tiden går jag och är hungrig hela tiden. Fattar inte varför? Fast jag nyss ätit så är jag hungrig. Och då menar jag HUNGRIG, inte sugen, hungrig. 

  • Har jag något jobbigt jag ska göra nästa dag har jag jätte mycket ångest för det kvällen innan och kan ibland inte somna.

  • Jag måste alltid sitta ner på rumpan om jag ska knyta skor. Kan inte bara huka på mig utan jag måste sätta mig på golvet och knyta.

  • Jag har fobi för fötter/tår. Klara inte av om någon nuddar mig med sina fötter. Buäk!!

  • Jag har inte äta kebab längre. Jag åt en kebabsallad innan jag vart magsjuk nu förra veckan. Hemskt och jag kommer fortfarande ihåg smaken. Fattar ni vad vidrigt????

Kommentarer

Innan du kommenterar:
- Ja jag (Patricia) gör designer men det kostar en slant, läs mer HÄR!
- Inga elaka kommentarer!!! (vi har era IP-adresser!)


Postat av: Elin [ n e v n a r i e n ]

<3

Svar: <3
ZMURFS

2013-03-04 @ 12:48:04
URL: http://nevnarien.blogg.se/
Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: