Dagens ridpass!

Haha vår uppdatering går verkligen upp och ner, ena dagen super bra sen nästa dag bara 3 stycken... Men vi får skärpa till oss helt enkelt!

Idag red jag bara lite kort i ridhuset i alla tre gångarter. Hade inte så mycket krav i början utan joggade fram i 10 minuter i en ganska "slapp" form, sen jobbade jag henne lite i galoppen innan jag travade av. Hon var sjukt pigg också, skulle bara rida en liten öppna i galopp och då kör hon världens bock språng och sen gasar iväg och jag börjar as garva och du blir hon bara ännu busigare och vill dra iväg i 180 så jag fick kämpa som en galning för att hålla henne hahah! Men hon förutom alla hennes små försök till galopprejs i ridhuset så var hon jätte fin! :)

Ungefär så här var hon idag haha :


Kommentarer

Innan du kommenterar:
- Ja jag (Patricia) gör designer men det kostar en slant, läs mer HÄR!
- Inga elaka kommentarer!!! (vi har era IP-adresser!)


Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: