FRK Gala!

Vi på FRK har nått varje år som kallas "FRK Gala". Varje år när man tävlar så får man poäng för varje start och placering man gör och när året är slut har vi en liten gala med tre rätters middag och delar ut priser till de tre som har fått mest poäng i varje kategori. Jag har vunnit en eller två kattegorier nu 4 år i rad haha, 2009 Hoppning ponny, 2010 Dressyr ponny, 2011 Dressyr & fälttävlan Ponny och nu 2012 vinner jag för Dressyr & Fälttävlan ponny igen :D Jag får också fixa iordning bildspel till alla åren haha, så det är det jag sitter och fixar nu så
ALLA FAGERSTA RYTTARE MAILA BILDER TILL MIG NU SÅ ÄR NI JÄTTE SÖTA!


Har ni nån sån här typ av "gala" eller något annat liknande på eran klubb? :D
 



 
 
 
 

Kommentarer

Innan du kommenterar:
- Ja jag (Patricia) gör designer men det kostar en slant, läs mer HÄR!
- Inga elaka kommentarer!!! (vi har era IP-adresser!)


Postat av: Tuuli Elmgren

Var gärna med och tävla om ett presentkort på ett egendesignat iphoneskal från Caseapp!

http://londonryttaren.se/2013/january/var-med-och-tavla-om-ett-presentkort-pa-caseapp.html#comment

2013-01-30 @ 16:54:17
URL: http://tuulielmgren.blogg.se/
Postat av: Anonym

Nej Smedjebacken rs har aldrig något sånt roligt,de har ju typ aldrig tävlingar längre heller,inte något kul på våran klubb!:(

Svar: Va tråkigt! :(
ZMURFS

2013-01-30 @ 18:22:39
Postat av: Sabina

Våran ridklubb (Ludvika RK) Har inte heller något sånt.

2013-01-30 @ 19:29:38
URL: http://smebacksflikka.blogg.se
Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: