Svar på kommentarer

Hej. Jag har bara en liten snabb fråga som jag nog inte är själv om att vilja ha svar på. Hur blir det nu? Ska Clara köpa Celine eller ska hon bara vara fodervärd på henne? Tacksam för svar i inlägg :)

Svar: Jag har ingen aning. Jag vill att Clara ska köpa henne såklart. Det skulle vara det absolut bästa men om de inte vill det så kommer vi nog uppdatera hennes annons på hästnet. Tyvärr. Vi kan inte stå och betala för Celine när jag knappt rider. En lösning skulle vara om Clara skulle vilja ta över henne helt, helfodervärd. Det som blir jobbigt för oss då, precis som för alla andra som lånar ut sin häst på foder är att vi kommer få tillbaka henne sen och då kanske jag har jobb eller t o m flyttat. Det är så svårt det där men jag hoppas att Clara vill köpa Celine och det vet Clara om :-)

Hej hopp. Jag har en fråga till dig Patricia. Jag undrar om du tycker Clara rider bra. Har Celine ändrats mycket efter att hon börjat rida henne?

Svar:Clara rider jättebra :) Självklart ligger Clara och jag på olika nivåer så då är det oxå självklart att Celine har förändrats. Men inte till något helt katastrof, Celine har bara blivit lite latare kan man säga. Så när jag rider och kräver lite mer av henne så tycker hon det är jättejobbigt men allt finns ju fortfarande kvar. Och det är inge konstigt alls. Och inget jag kan påverka heller. Men Clara och jag är ganska lika i vår ridning därför tror jag att med mer träning och tid så kommer det bara gå bättre och bättre :)

Kommentarer

Innan du kommenterar:
- Ja jag (Patricia) gör designer men det kostar en slant, läs mer HÄR!
- Inga elaka kommentarer!!! (vi har era IP-adresser!)


Postat av: Anonym

Hej! Var klara den första självklara att ha som fodervärd på Celine eller tog det liksom tid att hitta den rätta? :)

2013-05-02 @ 14:56:19
Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: